fredag, maj 10, 2013

Skrytigt

Här kommer lite saker som jag är nöjd med:

• Ny ryggsäck i skinn efter att ha varit sugen på en ett bra tag. Vad den kostade? 270 sek! NÖJD
• Återupptäckt allt med the Knife. Det är gött.
• Det står för närvarande tre burkar pesto i vårt kylskåp. 
• Idag gjorde jag en ny klänning genom att ta på ett mönstrat linne över ett längre linne - BAK OCH FRAM! Tvångsmässig kreativitet infinner sig efter snart fyra månader av en väldigt begränsad garderob. Yes we can.
• Igår var vi på en blues-bar som heter Boris, åt god mat och lyssnade på livemusik med sångarens kusin och faster. Familje-häng ska man vara nöjd med. Dessutom både sax, trumpet och kontrabas - win!
• Jag är ganska snygg i håret för tillfället för jag har klippt mig.
• Ikväll ska vi till en Parilla (Argentinskt steak-house) och äta kött med Jannas föräldrar och två andra vänner. Inte mycket som slår gott häng och gött kött.
• Micropopcorn går att poppa i gryta.

Det var allt för nu. Tack och hej.



1 kommentar: